Nieuwe huisstijl voor Transavia

Transavia presenteerde gisteren een nieuwe huisstijl voor de vloot. De naam transavia.com veranderd naar Transavia. Opvallend is dat de vliegtuigen aan de onderzijde pictogrammen met vakantiegerelateerde objecten krijgen.

Het interieur wordt ook gewijzigd, de videoschermen verdwijnen en passagiers krijgen de mogelijkheid om voor vertrek films te downloaden via een digitaal platform. Deze besparing moet 100.000 euro opleveren. Verder worden de vliegtuigen uitgerust met Sky Interior, recente 737’s hebben dit interieur al. De vernieuwing van de vloot moet in vier jaar worden afgerond.

De service van Transavia wordt ook aangepast om meer zakenreizigers te trekken, zo kunnen  Flying Blue miles worden gespaard en komt er een toeslag voor priority boarding en extra beenruimte.

Het bedrijf mikt met de vernieuwingen op een omzet van 1 miljard euro per jaar in 2020 met in totaal 10 miljoen reizigers. De vloot moet in de komende vijf jaar groeien tot veertig vliegtuigen.

transavia nieuwe huisstijl

Categorieën

Tags

Scroll naar boven